Hur Vi blir behandlade..

Jag är sjukt smal också och jag kan äta vad som helst även så går jag inte upp i vikt , alla ska bara så negativa hela tiden.. typ du är så smal varför tränar du inte varför äter du inte.. äter fan dubbelt så mycket är det mitt fel att jag rör på mig mycket... och har bra ämnesomsättning.. kan äta hur mycket jag vill..  Det är så roligt att jag hade 2 kilo övervikt i min väska när jag skulle ta planet till ******* , killen framför mig vägde minst 120 kilo , jag väger kanske 60 kilo .. men det är okej att han tar med sig 60 kilo mera än mig och jag inte får ta med mina 2 extra kilo kläder ganska roligt om man tänker efter.. not fair hemskt dålig regel :/  Livet är hårt, frågan är om vi kommer dö ut pga alla ser ner på oss och inte ser det vi har som inte andra har..folk säger Du vad ska du göra som är så liten.. sen när det smäller ligger dem där på marken för vi är bara muskler och ben .. SUCK ON THAT BIATCH säger jag bara.. folk fattar inte att alla är unika man ska inte döma ett fodral om man inte vet hur insidan ser ut ! Om ni förstår vad jag menar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Stackars krake...vilket problem du har.

2009-05-11 @ 14:39:09
Postat av: Stina

to me you are perfect (:

2009-05-12 @ 04:49:34
Postat av: Frida

..Eller?!

2009-05-13 @ 02:00:00
URL: http://scheven.blogg.se/
Postat av: annelii

vart kommer du ifrån? :)

2009-07-23 @ 23:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0